Polityka prywatności

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) i wynikających z niego obowiązków informujemy o przetwarzaniu danych osobowych naszych Klientów i Partnerów oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem danych osobowych jest: Maximus A. Domalik sp. j., ul. Startowa 2, 80-461 Gdańsk, NIP: 5842636178

E-mail: biuro@maximus-solaria.pl
Telefon: 58 624 90 50

Jakie dane wykorzystujemy?

Chcąc kontaktować się z nami w celu realizacji zamówień lub dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym konieczne jest przekazanie takich danych jak: adres e-mail oraz adres IP, imię, nazwisko, dane adresowe i rejestracyjne (np. NIP), numer telefonu w momencie składania zamówienia.

Czemu wykorzystujemy dane osobowe?

W zależności od tego z kim współpracujemy, możemy wykorzystywać dane osobowe. W przypadku dużych spółek takie dane wykorzystywane są rzadziej niż w przypadku firm jednoosobowych. Dane osobowe, które uzyskujemy, są nam potrzebne do wykonania naszych usługi i dostarczania towarów będących w naszej ofercie. Przetwarzamy dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do:
a. wykonywania zawartych przez nas umów (dostawy usług lub towarów);
b. obsługi kierowanych do nas zgłoszeń/zapytań;
c. komunikacji z klientami i kontrahentami;
d. wzięcia udziału w konkursach i ustalenia ich zwycięzców;
e. umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną;
f. zakładania i zarządzania kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
g. prowadzenia analiz statystycznych;
h. windykacji należności;
i. prowadzenie postępowań sądowych;
j. archiwizacji;

Czy udostępnienie nam danych osobowych jest obowiązkowe?

Przekazanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale brak zgody na ich przekazanie może uniemożliwić nam wykonanie naszych usług lub dostawę towarów (np. przez odmowę wskazania adresu).

Przekazywanie danych

Nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych i adresowych udostępnianych nam przez naszych Klientów lub Kontrahentów. Dane osobowe będą przetwarzane przez naszą firmę i tylko my będziemy ich Administratorem. Na podstawie przepisów prawa możemy przekazać je podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. firmie kurierskiej). Obowiązek przekazania danych osobowych zachodzi również gdy wystąpią o nie uprawnione organy, dysponujące odpowiednią podstawą prawną (np. Policja).

Podstawa prawna

Przetwarzamy dane osobowe gdy dysponujemy do tego podstawą prawną. Taką podstawa jest, przykładowo, konieczność wykonania umowy (w tym umowy sprzedaży, serwisu sprzętu). Przetwarzanie danych w celach marketingowych (np. mailing, newsletter) albo dla dostosowania optymalnej oferty (profilowanie) może odbywać się jedynie za dobrowolną zgodą.

Prawo do wycofania zgody, zapomnienia, zmiany danych, skargi

Nie przetrzymujemy danych osobowych bez zgody osoby uprawnionej. Wykorzystujemy dane osobowe do czasu jej odwołania. Zgoda może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody wymaga kontaktu z nami np. przez kliknięcie odpowiedniego odnośnika w otrzymanej wiadomości e-mail.

Osoba, której dane przetwarzamy, ma prawo dostępu do swoich danych, poprawiania ich, jak również usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawo do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.